DENIOS AB
Datorgatan 3
561 33 Huskvarna

Tel.: 036 - 39 56 60
E-Mail: info@denios.se
Internet: www.denios.se

E-Procurement & Storkunder

Med 15 års erfarenhet av e-handel är DENIOS en professionell samarbetspartner för stora kunder. Eller för att uttrycka det på ett annat sätt: e-Procurement är standard hos oss, på 14 språk, med mer än 200 aktiva elektroniska kataloger och över 14 000 artiklar. Som utvecklare och tillverkare erbjuder vi det största sortimentet av säkerhetsrelaterad företagsutrustning och arbetssäkerhet. Och vi går ett steg längre: allt är kundanpassat enligt dina individuella krav, landsspecifikt och lagenligt. Samtidigt erbjuder vi våra stora kunder avtal, revisionssäkerhet och inköpsfördelar genom exklusiva villkor.

Hur kan du dra nytta av vår expertis? Kontakta oss, så ger våra key account managers och e-handlingsspecialister dig vägledning.

e-Procurement - av proffs för proffs

Elektroniska inköpssystem har blivit en etablerad affärsstandard som används av många stora och medelstora B2B-företag. Under processen importeras en digital och individuell leverantörskatalog till ditt inköpssystem, vilket gör beställningsprocesserna enklare och snabbare. På detta sätt har DENIOS levererat sin katalog till kända kunder från hela världen i 15 år.

Den automatiska digitala tjänsten sparar inte bara papper och skyddar miljön utan förenklar också upphandlingsprocessen från beställning till leverans. Detta förenklar hanteringen av order, minskar administrativt arbete och sparar processkostnader och tid. Dessutom köper de anställda bara det sortimentet som tidigare avtalats på fasta villkor, inklusive specialpriser: detta möjliggör budget- och produktkontroll av driftsutrustningen hela vägen och skapar öppenhet i leverantörsrelationshantering.

Samarbetspartners:

Dina fördelar

  • Största sortimentet inom spillskydd och miljöskydd, direkt från tillverkaren
  • Mer än 15 års erfarenhet av e-handel och mer än 100 kataloger i olika format
  • Tillgänglig på 14 språk
  • Mer än 12 000 artiklar med bilder, informativa beskrivningar och tekniska data
  • Ytterligare information samt bruksanvisningar finns som PDF för nedladdning
  • Matchande tillbehör och produktvarianter är direkt länkade
  • Kundanpassat och matchat sortiment
  • Standarder som BMEcat, eCl @ ss, UNSPSC
  • EDI-gränssnitt för snabbt dokumentutbyte
  • OCI-gränssnitt för integration till DENIOS e-butik i ditt inköpssystem (ERP)

Så här kan du spara

Speciellt för artiklar med lågt inköpsvärde (så kallade C-delar och B-delar som små uppsamlingskärl och förbrukningsartiklar) uppstår administrativa kostnader som överstiger produktens värde. Med digital kataloghantering kan du spara upp till 30 procent totala processkostnader. Så här kan du minska kostnader för administration och kontroller*:

Koll på leveranserna

Automatiserade inköp enl. avtal

Fakturahantering / kreditöverföringar

Överensstämmelse med din processkedja / revisionssäkerhet

Säker orderprocess dygnet runt

*Bundesverband Materialwirtschaft, Einkauf und Logistik e.V. (BME).

Vi hjälper dig gärna!

Vårt internationellt erfarna team svarar på alla dina frågor om inköpsfördelar och effektiv orderhantering med e-upphandling. Vårt fokus ligger på: att erbjuda dig lösningar som gynnar dig på riktigt.

Ring oss! 036- 39 56 60

SAP Ariba – Rekommenderar DENIOS säkerhet

Ariba Network är en dynamisk, digital handelsplattform där miljontals handelspartners i 190 länder  omsätter 3,00 miljarder dollar i affärer årligen. Många av våra kunder använder redan denna plattform. För att stödja dina upphandlingsprocesser optimalt satsade vi tidigt på att representeras i Ariba Network, vilket har gjort oss till en framgångsrik leverantör - och inte bara det.

Tack vare flera års erfarenhet inom elektroniska inköpssystem är vi det första och för närvarande enda företaget inom miljöteknikbranschen som är referensleverantör och rekommenderade av Ariba.
 
Läs den officiella SAP Ariba Case studien om DENIOS. Vi ser fram emot att vara även din partner på Ariba när det gäller miljöskydd och arbetssäkerhet - kontakta oss idag!

 

Använder du redan SAP Ariba Network?

Besök vår leverantörsprofil på Ariba och skicka oss en Trading Relashionsship Request (TRR) direkt.

Vår Key Account Management

Med en egen kontaktperson som talar samma språk som du tar vi våra storkunder på allvar för att bli framgångsrika tillsammans. I vår broschyr kan du läsa om hur vi arbetar med våra nyckelkunder och vad vi kan erbjuda dig.

Vår e-Procurement finns tillgänglig på 14 språk

Vi hjälper dig gärna!

Vårt internationellt erfarna team svarar på alla dina frågor om inköpsfördelar och effektiv orderhantering med e-upphandling. Vårt fokus ligger på: att erbjuda dig lösningar som gynnar dig på riktigt.

Ring oss: 036- 39 56 60
Meny
Logga in
Din varukorgLagd i varukorgen
Till varukorgen
Vi hjälper dig gärna!

Ring, chatta eller fyll i kontaktformuläret så hör vi av oss.

Mån - Tors: 08:00 - 16:30 | Fre 08:00 - 15:00